پس از کسب عنوان نائب قهرمانی در والیبال ساحلی آسیا 

سرپرست و بازیکن هرمزگانی مورد استقبال مدیرکل ورزش و جوانان قرار گرفتند 



آیین استقبال از عبدالرئوف بستگانی سرپرست تیم ملی والیبال ساحلی زیر ١٩ سال و حبیب ناصری عضو تیم ملی در فرودگاه بندرعباس انجام شد.
     
به گزارش صبح ساحل، سرپرست و بازیکن هرمزگانی که به همراه تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران در مسابقات آسیایی تایلند عنوان نائب قهرمانی را کسب کرده بودند پس از بازگشت از این رقابت ها در فرودگاه بندرعباس مورد استقبال مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان قرار گرفتند.
سرپرست تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال کشور در حاشیه استقبال  گفت: سطح مسابقات والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا بالا بود. وی بیان داشت: در مرحله گروهی موفق شدیم قزاقستان و مالزی را شکست دهیم و به عنوان صدرنشین گروه صعود کنیم. در مرحله نخست حذفی نیز برابر سنگاپورپیروز شدیم و در مرحله یک چهارم نهایی توانستیم تیم قزاقستان را از پیش رو برداریم .
در مرحله نیمه نهایی تیم ملی چین را دو بر صفر شکست دهیم و در دیدار نهایی با تایلند که از پشتوانه تماشاگران زیادی برخورداربود بازی را واگذار کردیم  و نایب قهرمان شدیم وسهمیه رقابت های جهانی را کسب کردیم. وی ضمن تشکر از زحمات مسوولان فدراسیون و استان هرمزگان گفت: برای رسیدن به موفقیت درمسابقات جهانی که در شهریورماه برگزار می شود تلاش می کنیم تا موفقیت دیگر که همان قهرمانی است برای کشورمان کسب کنیم  و همه باید کمک کنند تا این موفقیت به دست آوریم.
حبیب ناصری ملی پوش هرمزگانی والیبال ساحلی کشورمان نیز گفت: این دوره از مسابقات با افزایش تیم های شرکت کننده روبرو بودیم  وهمه تیم ها مدعی بودند و خدا را شکر تیم ما توانست با با بازی های درخشان خود به فینال راه یابد و در برابر تیم میزبان (تایلند) با فشار بی امان تماشاگران خود بازی را واگذار کردیم و نایب قهرمان شدیم. 
عبدالرئوف بستگانی رئیس هیات والیبال هرمزگان و سرپرست تیم ملی ساحلی زیر ۱۹ سال ایران به همراه حبیب ناصری بازیکن هرمزگانی عضو تیم ملی پس از افتخار آفرینی و کسب عنوان نایب قهرمانی و دریافت جواز مسابقات جهانی در کشور ترکیه در فرودگاه بندرعباس مورد استقبال مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان، علیرضا باقری مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع هرمزگان، فاطمه مرادی معاونت ورزش وتوسعه بانوان  ، روزبه زابلی معاون امور ورزش  ، ‌مجتبی عامری معاون امور جوانان ، مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان و جمعی از ورزشکاران هیات والیبال استان قرار گرفتند.
  
سرپرست و بازیکن هرمزگانی مورد استقبال مدیرکل ورزش و جوانان قرار گرفتند 
سرپرست و بازیکن هرمزگانی مورد استقبال مدیرکل ورزش و جوانان قرار گرفتند 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها